Martina Jeřábková

Životopis

Vzdělání:

Mendelova univerzita v Brně, Mezinárodní teritoriální studia (Bc.)

Pracovní zkušenosti:

Na volné noze (od 1. 7. 2023)

PR a reklama na sociálních sítích

  • Tvorba obsahu sociální sítě
  • Tvorba reels 
  • Vyhodnocování reklamních kampaní
  • Správa reklamních kampaní na sociálních sítích
  • Projektový manažer na různých projektech
SHERPAX s. r. o. (2017-2023)

Pozice: Provozní manažerka a správkyně e-commerce

Náplň práce:

  • Správa provozu organizace a tvorba pracovních procesů
  • Tvorba a správa e-shopu a sociálních sítí (APASOX)
  • Vytvoření e-shopu na platformě Shoptet a její lokalizace do slovenštiny
  • Založení B2B e-shopu
  • Vybudování marketingové strategie a e-mailingových kampaní
  • Branding společnosti a tvorba materiálů pro reklamní účely (fotografie, videa)
  • Najímání a spolupráce s experty na tvorbu reklam (Google, Sklik, Heuréka)
  • Tvorba a vyhodnocování reklamních kampaní na sociálních sítích
  • Základní HR úkony (inzerce, vedení pohovorů)
  • Komunikace s B2B a B2C zákazníky, zajišťování zakázkové výroby

Úspěchy:

  • Zvýšení obratu e-shopu o 80 % během prvního roku, 60 % během druhého roku, 40 % během třetího roku a o 20 % během pandemie Covid-19.
  • Vybudování a správa sociálních sítí pro značky APASOX.
AI & AM Cooperation s. r. o. (2016)

Pozice: Provozní ředitelka

Náplň práce:

  • Správa provozu organizace a tvorba pracovních procesů
  • Vedení a motivace týmu zaměstnanců
  • Základní HR úkony (inzerce, vedení pohovorů)
  • Analýza a optimalizace provozních nákladů, tvorba rozpočtů
  • Implementace provozních strategií a dlouhodobých plánů společnosti
  • Kontrola kvality a dodržování regulačních požadavků
  • Krizový management

XD Technology s.r.o. (2015-2016)

Pozice: Koordinátorka poboček a asistentka

Náplň práce:

  • Finanční analýza a příprava reportů
  • Tvorba inzerce a marketingových kampaní
  • Provozní dohled a zvyšování efektivity poboček
  • Krizový management
  • Spolupráce s kontrolními úřady, dohled nad dokumentací
  • Kontrola a mystery shopping pro zvyšování kvality služeb

Protože svět sociálních sítí je někdy rychlejší než světlo, stále se vzdělávám na různých webinářích, absolvuji online školení a sleduji zahraniční profily.

Kurzy a kvalifikace:

  • Správa reklamních kampaní na Facebooku a Instagramu (kurz Marketing PRO)
  • One-to-one učení správy reklamních kampaní na Facebooku pod vedením specialistky Jany Skalkové
  • Tvorba obsahu na sociálních sítích (Visual PRO 1.0 a 2.0)
  • Školení Právo v marketingu a e-commerce s Petrou Dolejšovou
  • Kurz od AI Institute s.r.o. na téma Umělá inteligence pro každého: Jak využít AI ke zlepšení svého života? 
  • On-line kurz Prodejní Facebook reklama od A do Z od Kristýny Hrabalové (zaměřeno na prodej digitálních produktů a sales funnel)

Certifikáty

Přejít nahoru